Hello Darling

This is my fourth layout using Gossamer Blue's August kit. I really get the idea behind kit clubs: it's so fast to work with limited supplies that already coordinate so well together. In these four layouts I have used pretty much just the products from the main kit and I easily made four layouts!

Tämä on jo neljäs sivuni Gossamer Bluen elokuun kitistä. Näiden sivujen tekemisen aikana olen jotenkin tajunnut kit clubien idean: on niin helppoa ja nopeaa tehdä sivuja rajatulla määrällä tavaroita, jotka sopivat väreiltään valmiiksi toisiinsa. Näissä leiskoissa olen käyttänyt oikeastaan pelkästään pääkittiä eikä omaan varastoon ole tarvinnut turvautua!


This layout tells about how on our third wedding anniversary my husband had bought me flowers. I love to have fresh flowers at home and he doesn't get that so it was special that he had the flowers at home when I came from work. He's the best <3

Tämä sivu kertoo kukkakimpusta, joka odotti minua kotona, kun tulin töistä kolmantena hääpäivänämme. Minusta on kiva, että kotona on silloin tällöin leikkokukkia, mutta mieheni ei oikein ymmärrä miksi, joten oli ihanaa, kun hän oli hankkinut kimpun oma-aloitteisesti <3




2 comments

  1. Ihana sivu, upea kokoneisuus. Hyvin siellä siis koulutus sujuu <3

    ReplyDelete
  2. Ah they are beautiful too.... another gorgeous soft gentle layout.

    ReplyDelete

Thank you for leaving a comment!